úterý 31. července 2018

I Love Home




Tento quilt vznikl jako boom projekt podle návrhu Jacquelynne Steves.Celý quilt jsem pojala jako
scrap.


Quilt byl vystaven letos na jaře ve Fulneku .

207cm x 144cm



Quilt jsem si zvětšila od původního návrhu o lemy z domečků na horním a dolním konci. 
Inspiraci na borduru z domečků jsem čerpala na Pinterestu.  Jsou jednoduché a využije se spousty zbytků. Třeba se někdy odhodlám a ušiji tak celou deku :-).





 Quiltováno na stroji JUKI 600, lem je přišitý ručně.





Obrázky jsou  aplikovány strojově.


















8 komentářů:

  1. Kamčo máš ho nádherný já skončila u 2. bločku....:-) že bych ho šla vytáhnout ? :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jej zase ušila v pánském stylu. taky jsem zvětšovala, aby vznikla deka pro manžela:-)
    A tuto jsem tam viděla a je nááádherná!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Kamilko, quilt je nádherný.Viděla jsem ho na vlastní oči ve Fulneku. Moc mě mrzelo, že jsem stránku Jacquelynne Steves objevila pozdě.Vím, že 1.9. se začíná s novým projektem, ale ten není tak hezký jako domečková deka. Chtěla jem tě poprosit, jestli bys byla tak hodná a nezezasla mi na ni návod kivana@centrum.cz Děkuji Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, jak barevně, tak motivy - miluju domečky:-)) Šikula:-)) Hana

    OdpovědětVymazat