pátek 1. prosince 2017

Sunbonnet Sue season 2017 - 2018 prosinec pattern

Sunbonnetkovou deku jsem již šila, k vidění zde na blogu. 
Děvčaty jsem byla vyhecována, ať zkusím nakreslit své panenky. Tak tady jsou, každý měsíc přidám jeden obrázek. Začínáme v říjnu 2017 a končíme zářím 2018. Budu potěšena, když mi své výtvory pošlete na můj email:  kamika@seznam.cz nebo nsaMessenger na Facebook

A prosinec máme tady, přidávám vánoční Sunbonnete Sue. 
Na druhém obrázku, máte znázorněno, kam až sahá strom. 




















První prosincový vánoční obrázek je
na světě a ušila jej Marcela Gofrojová



































Bloček Jany Zemanové voní                                                        
z dálky Vánoci






































A zcela předpisový obrázek, ručně šitou aplikaci, vytvořila Olga Pavlásková
                                           




















A další ručně aplikovaný obrázek je od Hany Matějíčkové

12 komentářů:

  1. Moc děkuji za možnost si stahovat obrázky. Jsou úžasné, budu si je syslit a určitě na ně dojde. K.N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a budu se těšit na dílko. Budu se snažit vytvořit i fotonavod na ruční aplikace,ale spíš až po Vanocich

      Vymazat
  2. To je tak krásny a láskyplný výjav,skutočne vianočný.Teraz šijem Garden Village podľa Ivanky a druhý taký istý,len bločky si robím vianočné,ale určie bude nasledovať Sunbonettková deka.Ďakujem za prekrásne predlohy,si zlatá.

    Veronika Vemido

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc děkuji za hřejivá slova. Moc mě potěšily. Hlavně,že se obrázky líbí. Budu se těšit jak na Garden Village, tak na Sunbonnete Sue dle mých obrázků

      Vymazat
  3. Obrazky jsou super, asi je zacnu v lednu, ted musim dokoncit domecky a darky na vanoce. Uz davno jsem mela v planu sit deku pro vnucku s obrazky a tyhle se mi moc libi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a budu se těšit na Vaše šití :-)

      Vymazat
  4. Obrázky jsou nádherné. Zatím si na Sunbonnete netroufám. Budu ráda, když zvládnu Garden Vilage, který mi jde jak psovi pastva. Kami jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji, sice nevím komu, ale časem určitě dáš i Sunbonnetky.

    OdpovědětVymazat
  6. Krááásnýýý bloček ... deka bude luxusní kousek! Jsi nejšikovnější :-*

    OdpovědětVymazat
  7. Irmi, děkuji, holky jsou šikovné. Jen se těším na ruční aplikaci, jestli někdo dá :-)

    OdpovědětVymazat