čtvrtek 2. srpna 2018

Country quilt Jen tak + video skrytý steh



Když jsem objevila patchwork, přihlásila jsem do klubu, abych lépe pronikla do tajemství různých
technik.
Šila jsem dříve spíše oblečení a závěsy, záclony, kapsáře. Když se mi narodil první syn, ušila jsem mu do kočárku lehounkou aplikovanou dečku a na zem na válení obrázkovou deku. To byly mé první kroky k patchoworku, aniž bych o nich věděla.
Strašně nerada jsem šila cokoliv v ruce. Tak když byl vyhlášený Sunbonnet Sue klub, vzala jsem to jako výzvu. Sunbonnet Sue quilt jsem již zde dříve vyvěsila. Zároveň s ním jsme začali i Country quilt. Začali jsme šít reversibilní hvězdy, pak jsme si měli navrhnout domeček a nějaký další  blok. To jsem si navrhla ptáčka na větvičce, košíček a pak jsem aplikovala ovečky. Další obrázky (kočku, psa, ptačí budku, ptáčka na cívce a konev s gumáky) jsem již čerpala z Pinterestu. Pár bločků, co byly jen na zkoušku jsem k tomu přidala, propojila šedou a různými odstřižky, olemovala a šup je deka.






Zní to jednoduše, ale hrála jsem si s ní mezi jinými projekty přes dva roky.



Jelikož jsem ji chtěla pro děti do obýváku na gauč, dala jsem na záda chlupatinu, aby byla deka měkoučká a chumlací. Quiltovala jsem na stolním šicím stroji JUKI 600. Miluji quiltování, když se nemusím ničeho držet a prošívám, jak mi to příjde pod jehlu.





Využila jsem různé zbytky látek a také jsou tam použity bavlněné košile z bazaru.
Lemovala jsem v ruce do líce, jelikož do chlupu se špatně šije.





Quilt již plně slouží. Jak je vidět, líbí se i naší psové Vivien a byl i na výstavě ve Fulneku.






5 komentářů:

  1. Ta je nááádhernááá.
    Kami, smekám, jsi veliká šikulka. Obdivuji všechny, kdo umí šít, stále sbírám odvahu a informace to také zkusit.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář a já posílám odvahu k tomu, aby jsi to vyzkoušela. Těším se

      Vymazat