středa 6. prosince 2017

Lebky mezi kytkami





Můj přítel má rád americkou rockovou kapelu The Grateful Dead. Rocková není to přesné, jelikož v
jejich hudbě je obsažen folk, blugras, country, jazz, reggae, psychedelické a experimentální prvky.
Na přebalech LP i na plakátech je ikonická lebka mezi růžemi, kostra oblečená jako šašek s loutnou a tančící barevní medvědi.
Snažila jsem se trošku do tohoto quiltu vnést lebky a  barvy. Psychedelii zastupuje kontrast lebek a jemných květinových látek od Mody.




Zvolila jsem velký geometrický vzor Lotus, aby vynikly vzory látek.
Na záda jsem použila heboučký mikroplyš, aby byla deka teplá. Proquiltovala jsem spirálami.
Pro ty byly dva důvody. První: spirály znamenají koloběh života a ten druhý, že jsem quiltovala poprvé v životě na rámu a nebyl čas na trénink a ty spirály jakž tak ušly. Chyb je tam jak máku, ale zážitek to byl úžasný.











Doma již stačilo odpárat pomocné pruhy,
našít lem, přišít věnovací štítek




A povolat kontrolku nejvyšší. :-)



Quilt byl dárkem, udělal radost a je hojně využíván.



Žádné komentáře:

Okomentovat