pátek 15. června 2018

Výstava Fulnek 2018


     O víkendu se konala 15. výstava patchworku, art quiltu a při tom byla vyhlášená soutěž na téma 3D.
Nejdříve jsem se soutěže účastnit nechtěla, není to zrovna moje parketa. Ale pak se mi v půli března
v hlavě zrodil nápad jak skloubit 3D a art quilt. Obě techniky byly pro mne velkou neznámou a tak to byla výzva ve všech směrech. Nejdříve se zorientovat ve 3D obrazu, pak si "překopat"vzor, aby mi vznikly i celé terasy, přechody nebe, moře, pláž a také se poprat s "Y " švy. Tak jak si téměř nikdy nic nedávám na papír, vše mám v hlavě a upravuji a nápady chodí za provozu, tentokrát jsem musela.

 Vytvořila jsem "terasový dům" na pláži s rubikovými kostkami. Nazvala jsem ho Rubikon. Je to částečně název díky rubikovým kostkám a také vyjadřuje život kostek. Když hodíš, už nechytíš.
Nechám vás díky fotkám lehce nahlédnout do zrodu a také na pár detailů.



   














Umístila jsem se na 4. místě. Více fotek a vyhodnocení tady
Loni jsem soutěžila se Sunbonnet Sue a to jsem byla 5. 

Mimo soutěž byly na výstavě i jiné nádherné quilty, art quilty, prostírky, polštáře. Výstava se koná v kostele a v rotundě. Díky tomu je tam úžasná atmosféra a člověk může načerpat, pohodu, klid a spoustu inspirace. Na více fotek se můžete podívat tady, tady a tady

Na výstavě jsem měla ještě dva quilty, ale ty až v dalším článku.

Žádné komentáře:

Okomentovat