pátek 3. srpna 2018

Memory Quilt + video volný quilt - bordura




Tento quilt vznikl na přání mého přítele pro svoji maminku. Vypůjčil si alba, vybral fotky. Já je nechala vytisknout na látku. Přemýšlela jsem, jak fotky zasadit do prostoru, aby co nejlépe vynikly. Napadl mě filmový pás. Dvě fotky, které jsou jako ústřední, jsem nechala vytisknout velké. Použila jednu starou kolekci od Mody v tónech béžové až hnědé a osvěžila červenou.

Já si nikdy neplánuji na papír, jak bude výsledná deka vypadat, nejraději šiji za pochodu. Námět mám vždy v hlavě. Takto vznikla i tato deka. Fotky jsem si rozdělila a spojila do filmu. Na zem jsem si položila dva metry, abych si vytyčila rozměr výsledné deky. Pak jsem si na zem pokládala ušité díly a teprve přemýšlela jak to bude vypadat. S konečnými klíny jsem si vypomáhala novinami. Dělala jsem si "střih".
Možná to jde i jednodušeji, ale v ten moment mě nic jiného nenapadlo.



Prošívala jsem na stolním stroji JUKI 600. Filmové pásy jsem obšila černou nití a jen rovně. S ostatním prostorem jsem si vyhrála.
Na záda jsem použila chlupatou deku z Jysku.










Lemy šiji většinou v ruce, ale jelikož mě tlačil čas, musela jsem přišit strojově. Tak jsem lem alespoň ušila dvojbarevný.






Už jen cedulku, opatřit mašlí a může se jít blahopřát.







Žádné komentáře:

Okomentovat