úterý 11. prosince 2018

Save The Bees - Vítej na světě, Toničko



Tento free návod na quilt podle Jacquelynne Steves jsem od prvopočátku začala šít s tím, že ho budu darovat.






















Má kamarádka, která mi hodně pomohla s dětmi, když byly malé a měla vždy nachystané ucho mne
vyslechnout, mi v létě přijela oznámit, že je v očekávání radostné události. Naše přátelství netrvá desetiletí, ztratila se mi i z dosahu při cestě do zahraničí za prací. Ale vždy jsme navázaly tam, kde jsme skončily. Nepřipadala mi vzdálená ani po delší době. Dokázala mi pomoci i když se již moc pravidelně nevídáme. Byla jsem potěšena, že se na ni konečně štěstěna usmála a že ji budu moci potěšit i já.

Návrh na tuto deku mi přišel velmi vhod, jelikož kamarádka  včelaří a prozradila mi, že čeká holčičku.  Takže quilt byl jakoby navržený přímo pro ni. Rozměr quiltu je 125cm X 160. Jako výplň jsem použila bavlněný termolín.  Quiltováno je volně pod domácím strojem Juki.

A jelikož já holčičku neměla, musela jsem si té růžové užít trošku víc  a ještě jsem ušila z úpletu čepičky a bombarďáčky.

Toničko, vítej na světě a měj se tu krásně.




3 komentáře: