pátek 28. června 2019

Polštář Kočičí


Maminka od přítele je milovnicí koček. Byli jsme pozvání na její narozeniny a proto mi přišel vhod návod na tento kočičí polštářek. Návod je ze stránek Tilda a v Irmiklubu nás Miluška navnadila k
ušití této nádhery. Udělala si tu práci a vytvořila český návod. (pssst návody nečtu) a grafický rozkres. Ty já mám ráda.

Zužitkovala jsem zbytky starých kolekcí od Moda Fabrics. Podklad je v barvě bílá káva. Většinu z nich jsem využila v quiltu, který jsem šila loni. Je tady na stránkách - Memorry Quilt. Tak aby to k sobě trošku ladilo. Podklad je v barvě bílá káva.

Šití bylo krásné, trošku zdlouhavé na přípravu a  nařezní všech těch dílků.
Quiltovala jsem volně na stroji Juki, což byl pro mne po delší době zase oříšek, jelikož teď vše prošívám na rámu.



2 komentáře: