pondělí 18. listopadu 2019

Nine Patch Quilt




Tak jsem se po delší době prošívání topů pro jiné, dostala k vlastnímu šití.
Deka byla určena pro synovce k narozeninám. Chtěla jsem, aby byla veselá. Využila jsem různé látky
a na to je nejlepší prohazovací vzor Nine Patch. Šití není složité. Jsou to jen čtverce sešité po  devíti kusech do čtverce 3x3. Uprostřed je vždy tmavý čtverec, do kříže světlý a v rozích barevné čtverce.



Po sešití se rozřízne středem jak na výšku, tak na šířku. Zustanou  čtyři čtverce. Protočila jsem o 180 stupňů horní pravý a dolní levý čtverec a zase zpět sešila. A pak se již jen čtverce
posešívají, olemuje bordurou a může se sestavit do sendviče a  quiltovat.


Quiltovala jsem na longarmu Avante.






Zádíčka jsem ozdobila zbytky čtverců a věnovací cedulkou. Lem jsem přišívala na  stroji.



Žádné komentáře:

Okomentovat