sobota 28. prosince 2019

Gardenquilt



Tento projekt jsem šila průběžně mezi jinými projekty 2,5 roku. Hned od počátku jsem věděla, že tento quilt bude sloužit mé mamince a tatínkovi v ložnici jako přehoz.

Původně jsem ho chtěla na ocelově modré. Objednala jsem si jednobarevnou látku od Michaela Millera. Mé zděšení po rozbalení balíčku bych vám nepřála vidět. Místo krásné, zatažené
modrozelené, mi přišla zelená, jako špitální roušky. Nu což, brala jsem to jako výzvu a sama jsem byla zvědavá na finální výsledek.



Kdo šil ruční aplikace, ví, že je to běh na dlouhou trať. Nejdříve si nachystat dílečky a pak jeden po druhém přišívat.

Ořezat bloky o rozměru 50 x50 cm byl pro mne oříšek, jelikož mám řezací podložku 
pouze 45 x 60 cm. 
Nakonec jsem si vypomohla folií. Nakreslila středový kříž, abych si udržela linii a střed. 



Až jsem měla všechny bloky ořezané, přemýšlela jsem, co dál. 



Nakonec jsem se rozhodla pro kolekci Chieveley s pávy a lístečky v zelené, modré a růžové. Je to zlatotisk, takže výsledek je velmi luxusní. Přidala jsem i modrozelenou Toscanu. Vše od laskavé Evičky z Báječného šití.


Borduru jsem zamýšlela jinak, ale nevyšla mi modrozelená Toscana, tak jsem musela improvizovat. Nakonec je to lepší, než můj původní záměr. 


Prošívání na longarmu Avante, bylo již třešničkou na dortu.








Jěště věnovací cedulku a přišít lem. 

Quilt dostali maminka a tatínek pod vánoční stromeček.







4 komentáře: