středa 27. května 2020

Sunbonnet Sue Season šila Zuzana Svobodová

Dnes jsem měla krásné ráno. V Messengeru mi přistály fotky od Zuzky.
O to větší to bylo překvapení, jelikož jsem vůbec nevěděla, že je dle mých návrhů ještě někdo šije.
Jsou krásné a hřeje mě u srdíčka, že má práce nebyla marná a třeba se ještě někdo objeví.
Klidně mi pošlete i nedokončenou deku, polštářky, pár obrázků či jen jeden, budu moc potěšena a ráda je zde zveřejním.  Posílejte na kamika@seznam.cz a do předmětu napište Sunbonnet Sue.
Děkuji  a teď už se můžeme  kochat tou nádherou.

                                                            A jsou ručně prošité !!!

Na vlastní oči ji můžete vidět na výstavě na zámku Valdštejnů v Litvínově od 2.6 - 21.6. 2020. Doplněno i paličkovanou krajkou. Otevřeno mimo pondělky.




Leden




Únor



Březen



Duben



Květen



Červen



Červenec



Srpen



Září



Říjen



Listopad



Prosinec


2 komentáře: