sobota 27. listopadu 2021

Advent 2021

 Tak se ten letošní rok otočil nějak rychle. Zítra je první adventní neděle. 


Většinou adventní věnce dělávám až v sobotu, ale letos jsem musela dříve, jelikož jsem byla v pátek a v sobotu do večera v práci. Letos poprvé jsem zkusila stromeček z šišek, že si ho postavím na schody na chalupu. K tomu jsem udělala věnec na dveře a domů na stůl klasický věneček se 4 svíčkami. Doma mám na dveřích věneček z umělého jehličí i girlandu nade dveřmi. V paneláku by mi živý brzo opadal. Ale na stole budu mít voňavý z jedličky. 



Další adventní věnečky na stůl a dva na dveře pro maminku, sestru a rodiče přítele.

Zbyl mi ještě materiál, tak jsem udělala vazbu do květináče. Dám si ji asi na okno na chalupě a adventní věneček do práce, když tu musíme být svátky, pátky....


Všem přeji klidný adventní čas. Nenechejte si předvánoční období ničím pokazit. Přečkejte tuto nepřívětivou dobu hlavně ve zdraví. Opatrujte sebe i své blízké. 


Žádné komentáře:

Okomentovat