čtvrtek 12. května 2022

Anička a její cesta

 



Cesty v životě jsou různé. 

Ta moje mě po letech zavedla zpět do rodného města, kde jsem potkala skvělou ženskou. Houževnatou, pracovitou a se srdíčkem na dlani, která měla a má pro mě vždy pomocnou ruku a naslouchající ucho. Tento quilt jsem ušila a věnovala její dcerce Aničče k osmnactým narozeninám. A jelikož má Anička skvělou mámu, tak je úžasná i Anička. Je to kamáradka mého syna od 4 let. Chodili spolu na písek, do školky, na základní školu a i teď na střední škole jsou v jedné třídě.   A jelikož čas utíká moc rychle a Aňa i Šimeček (jak mu Anička říká) budou příští rok maturovat a jejich cesty se rozejdou, chtěla jsem, aby Anička měla na nás vzpomínku.







Stále jsem přemýšlela, jaký quilt jí ušít. Nakonec jsem použila Scrap Bag od Mody a doplnila dalšími  látkami
Jako základní látku jsem použila uni šedou. 
Na zádíčka jsem dala červený mikroplyš. Prošila jsem na longarmu celoplošným vzorem a přidala věnovací cedulku. 


Aničko, ať dlouho slouží a provází Tě ve zdraví a spokojenosti na cestě životem.  A ta cesta i když bude klikatá, nechť je vždy barevná a veselá, jako na dece.










5 komentářů:

  1. krásna deka Kamči, si veľmi šikovná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji. A jsi teda rychlík. Visí to tu chviličku :-)

      Vymazat
  2. Kami to bude mít Anička velkou radost … krásně jsi to vymyslela a také vytvořila …. Taky máš ❤️ Na správném místě 😊… Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná deka s krásným příběhem
    😍🤩 B.Zabloudilova

    OdpovědětVymazat
  4. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    OdpovědětVymazat