pátek 30. prosince 2022

Svetr pro tatínka


Po více jak 20 letech jsem upletla tatínkovi svetr na chatu pod montérky.  Na konci listopadu mi donesl svetr, který jsem mu kdysi dávno, v minulém století,  pletla. To se ještě  doma pletené svetry nosily. Byl už chudák celý  polorozpadlý. Opravila jsem co se dalo. Rozpadlý spodní lem doháčkovala. Sešila díry, pochytala uteklé očka. A pak mě  napadlo, že bych mohla oprášit jehlice. 

A tak se stalo a stihla jsem i pod stromeček. 
Vlna je letitá.  Recyklovaná ze starých pletenin. Už ani nevím, kam jsme to s maminkou posílaly. Poslaly se pletené svetry bez švů a knoflíků a zpět nám přišly vřetena v barvách vybraných ze vzorníku.  

Mám  radost, že jsem to ještě nezapomněla a dokonce mě to i bavilo. 
 
Cílem bylo, aby se tatinek zbavil toho starého svetru. Jak asi tušíte...starý se vyhazovat nebude. Je zabydlený.






1 komentář:

  1. Kami, ten svetr jsi mu stopro pletla na přelomu v 80-90. let. pamatuju si totiž, že jsem takový svetr od tebe nosila, když mě učila Vykrutica, to byl rok 89.

    OdpovědětVymazat