čtvrtek 4. ledna 2018

A je po Vánocích


Vždycky to strašně uteče. Jako každý rok si slibuji, že si ušiji vánoční prostírání, štolu a polštářky, tak to stejně jako každý rok to nestihnu. :-)

Ale opravdu jsem nezahálela, jen jsem dělala radost jiným.
Svým dvěma kloučkům, kteří mají vychytaně svátek dva dny před a dva dny po Vánocích, jsem ušila povlaky na polštářky. A zbylé tři jsou pro synovce a neteř pod stromeček.





Své sestřiče, která žila chvíli v Holandsku jsem spíchla tričko s holandskými motivy.



A pak už to bylo různě na přání. Polštářky s Mirabelkami.









Kosmetické taštičky















Dvě kabelky






















A ještě nějaké čepice a nákrčníky

A teď už je skutečně po Vánocích, tak snad ty vánoční serepetičky pro sebe stihnu na letošní Vánoce :-D





2 komentáře:

  1. Pači sa mi to, pekne šitie 😀 A toooľko veľa veci...vidim aj quiltovanie, šikovna si😀

    OdpovědětVymazat