neděle 7. ledna 2018

Polštář ke svatbě






Hledali se, našli se, vzali se.
My šli jen na večerní oslavu, ale s prázdnýma rukama by bylo hloupé přijít. 
Inspiraci jsem našla u Irmi - http://aairmi.blogspot.cz/ a u Jitušky - http://jita-siti.blogspot.cz/. Holky díky. 
Moc mě to bavilo. 
Sice vyšívání není zrovna můj koníček, ale je to hezčí, než to vzít strojem.


To zase nemohu říct o volném quiltování, to mě baví a moc :-)



Polštář se vyvedl i díky látkám od Moda Fabics.




Zadní díl jsem ušila na skrytý zip a všila ceduličku :-).
Snad bude polštářek připomínat Františkovi a Alesce životní krok a budou stále štastní.




7 komentářů:

  1. Krásne Kamči.......určite urobil veľkú radosť

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten teda vypadá opravdu skvěle. Nevíte, kde bych si takový potah na polstar mohla koupit online? Sama toho moc neušiji a tak nevím, zda bych něco takového zvládla. Mnohem raději bych si to pouze koupila :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, komentář jsem objevila až nyní, omlouvám se. Mohla bych Vám ušít na zakázku, ale asi je to již bezpředmětné. Můžete mi napsat do emailu kamika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat