úterý 4. září 2018

Sunbonnet Sue season 2017 - 2018 září pattern






Přeji vám krásné zářijové ráno. Stále jsem přemýšlela, jak vyjádřit září. Když jsem včera viděla mé chlapečky, jak přišli že školy a obalovali sešity a učebnice, tak co jineho mě mělo napadnout. Školáčci, jak jdou do školy.  Přeji všem dětem hodnou paní učitelku, fajn spolužáky a rodičům pevné nervy.  

Tato Sunbonnet Sue je dvanáctá. Děkuji všem,které jste se daly do šití, budu se těšit na další bločky a hotové quilty a budu ráda, když se mi pochlubíte.  
Tímto se s vámi neloučím, určitě něco zase vymyslím. 
Krásný podzim.

Sunbonnetkovou deku jsem již šila, k vidění zde na blogu. 
Děvčaty jsem byla vyhecována, ať zkusím nakreslit své panenky. Tak tady jsou, každý měsíc přidám jeden obrázek. Začínáme v říjnu 2017 a končíme zářím 2018. Budu potěšena, když mi své výtvory pošlete na můj email:  kamika@seznam.cz nebo na Messenger na Facebook

PDF září


První vlaštovička Hanka Matějíčková


Žádné komentáře:

Okomentovat