středa 27. března 2019

Drážďanské talíře




Zpočátku jsem tento vzor neměla moc v oblibě, ale když jsem ve výsledku viděla, jakou udělají parádu, ještě se k nim  někdy vrátím.
Rok se s rokem sešel a já dostala odvahu vytáhnout plátěné zástěrky po babičce. Uschovala jsem si i damaškové ubrusy. Vzpomínkový quilt jsem již ušila, tak ještě polštářky.




Využila jsem zástěrky, pyžamové kalhoty babičky a kapesník a trenky dědečka.
Polštářky jsou ušité z damaškových ubrusů. Že by se s nimi zrovna nejlépe pracovalo, to ne. Tahalo se mi to do všech stran a taky hodně třepilo.


Zamkla jsem  vzpomínky na babičku a dědečka do polštářků a podělila jsem se se setrou a maminkou.






2 komentáře:

  1. ... moc pěkné polštářky, pečlivá práce a krásné vzpomínky. Pohodové jarní dny Miluška

    OdpovědětVymazat